Apie KIMBO

Kodėl Neapolis?

Kava Neapolyje ir visame Vakarų pasaulyje plačiai paplito XVII a., kai ją galimai atsivežė Vieną apgulę turkai. Londone šis gėrimas buvo labai populiarus dar prieš visiems pamėgstant arbatą. Goldoni mums primena, kad Venecijoje klestėjo kavinės. O Vienoje išleistoje knygoje apie kavą „Bevanda Asiatica“, kurią parašė toks Luigi Marsili, kavos gėrimas minimas dar 1685 m. Tačiau šiandien nei Londonas, nei Venecija ar Viena nėra geros kavos puodelio sinonimai. Kitaip, negu Neapolis. Žinoma, tai tik nuomonė, tačiau ji turi tvirtą pagrindą. Tai – ypatingas neapoliečių ryšys su kava, kurį galima įvardinti kaip besąlygiškos meilės santykį.

Neapoliečiai ir kava

Galima sakyti, kad neapoliečiai nuo pat pradžių pritaikė kavą savo gyvenimo būdui. Šiaurės Europoje kava visada vertinta (o kartais ir smerkta) už jos suteikiamą energiją; ji buvo ypač madinga Venecijoje. Neapolyje kava pamėgta instinktyviai. Neapoliečiui kava yra savitikslis malonumas. Oscar Wilde sako, kad galima atsisakyti visko, išskyrus tai, kas yra nereikalinga. Edoardo pritaria ir filme „Questi Fantasmi!“ sako, kad gali atsisakyti bet ko, tik ne savo kavos puodelio, gurkšnojamo balkone.

Jeigu kavos gėrimas yra grynas malonumas, tai jo gaminimas – menas, kuriame, kaip ir visuose menuose, svarbus asmeninis talentas. Šimtmečiais neapoliečiai savo kavą skrudino namuose arba ant tradicinių pardavėjų vežimėlių. Meną galima palyginti, o patirtį sukaupti: šitaip atsirado garsioji „neapolietiško skrudinimo“ kava. Tada, turint galvoje, kad tikras menas niekada nekuriamas skubant, buvo sukurtas neapolietiškas kavinukas – pati tradiciškiausia sistema, kurianti malonumą, kuriuo pasimėgauti reikia laiko.

Kimbo įkūrėjai – Rubino šeima

Mieste, kuriame praktiškai kiekvienas kultivuoja ir perduoda kavos meną, išsiskiria kai kurių žmonių talentas ir intuicija. Taip atsitiko broliams Rubino, įkūrusiems įmonę „Cafè do Brasil“. Jie veiklą pradėjo ne kaip pramonininkai, bet kaip kavinių savininkai, padedami savo tėvui valdyti šeimos barą ir kepyklą. Brolių espresso populiarumas netrukus pasklido už kaimynystės ribų – atsirado tokių, kurie norėdami atsigerti kavos nepatingėdavo įveikti tolimus atstumus. Brolių populiarumas augo labai lėtai, kaip ir gurkšnojant geros kavos puodelį, todėl kilo naujų minčių. Pavyzdžiui, paskleisti neapolietiškos kavos malonumą visuose baruose ir kiekvienuose namuose visame pasaulyje.

XIX a. 7 deš. broliai Rubino pasinaudojo naujų pakavimo technologijų teikiamomis galimybėmis. Naudojant naujovišką vakuuminio įpakavimo skardinę tapo įmanoma neapolietiškos kavos tradiciją pristatyti bet kur. Šiuo tikslu, 1963 m. buvo įkurta įmonė „Cafè do Brasil S. p. A.“, kuri greitai tapo vienu svarbiausių kavos skrudinimo taškų Europoje. Jų kava, žymima „Kimbo“ prekės ženklu, tapo žinoma visoje Italijoje, o vėliau ir visame pasaulyje. Šitaip mes pamėgome visų neapoliečių mėgstamą skonį, o tradicinę neapolietišką kavą laikome tikra kava, gera kava. Už tai dėkojame „Kimbo“ ir Rubino šeimai.

„KIMBO S. P. A.“

„Kimbo“ yra 1963 m. brolių Rubino įkurta įmonė, iš kurios kilo „Kimbo“ prekės ženklas – pavadinimas primena egzotiškus kraštus, kuriuose kultivuojamos kavos pupelės. Po keleto metų taip pat sukurtas „Kosè“ prekės ženklas, skirtas itin kokybiškiems ir patogiems naudoti produktams. 2012 m. jis užkariavo Sardinijos kavines, perėmus istorinę kavos įmonę iš Kaljario „La Tazza d’Oro“. 1994 m. „Cafè do Brasil“ užėmė antrą vietą Italijoje pakuotos kavos mažmeninės prekybos rinkoje. Šią poziciją išsaugojo iki dabar. Didėjančios sėkmės šaltinis yra griežta ištikimybė tradicijai ir puikiai kokybei, o taip pat į reklamą bei korporatyvinę infrastruktūrą investuotos lėšos. Galima pažvelgti į Neapolyje esančią Melito gamyklą, užimančią daugiau kaip 40 000 m2, kurioje nuolat atnaujinami įrankiai ir gamybos procesai užtikrina labai aukštus gamybos standartus, tuo pat metu laikantis aplinkosaugos politikos. Nuo 2009 m. „Cafè do Brasil“ taip pat pirmauja integruotos logistikos srityje – Nola transportavimo zonoje įkurtas „Kimbo“ logistikos mazgas (18 000 m2). Gimti Neapolyje yra privalumas, jeigu norite kavą paversti savo verslu: galite pasinaudoti sukaupta patirtimi ir unikalia tradicija. Tačiau su tuo gaunama ir atsakomybė: šio turto negalima parduoti. Priešingai, jis turi didėti, duoti rezultatų ir būti gerbiamas. Tai asmeninis įsipareigojimas, bendras visiems, kurie su mumis bendradarbiauja. Tai daug daugiau nei vien verslas, tai yra pašaukimas.

Dar prieš „Kimbo“ egzistavimą, broliai Rubino visada siekė meistriškumo, kadangi buvo įsitikinę, kad kokybė visada atsiperka. „Kimbo“ įsipareigojimas kokybei prasideda nuo kavos plantacijų, žaliavos kokybės, o taip pat apima ir gamyklas bei naudojamas technologijas, ekspertiškai paruoštus mišinius, skrudinimo tradiciją ir idealią pakuotę, išlaikančią visas savybes, dėl kurių „Kimbo“ yra unikali kavos rūšis. Tačiau svarbiausia yra visa tai savo darbu užtikrinančių žmonių meistriškumas.

Modernumas

Gebėjimas suprasti ir netgi numatyti skonių pokyčius ir naujas vartojimo galimybes – būtent tai tradicinę kokybę pavertė sėkminga šiuolaikiška patirtimi. Tyrimų ir plėtros skyriaus darbuotojai aktyviai prisideda prie „Kimbo“ augimo. Jie sugeba išreikšti tradicinę „Kimbo“ kokybę visame asortimente, kuris pritaikytas įvairiausiems klientams: tiems, kurie geria kavą namuose, biure, kavinėje, paruoštą moka kavavirėje, espresso ar filtruotą.

Kimbo Lietuvoje

Nuo 2014 m. UAB „Pardavimo automatai“ yra išskirtinis Kimbo partneris ir pristato unikalius aukščiausios kokybės Kimbo Espresso kavos mišinius bei neapolietiška tradicija paremtas kavos ruošimo technologijas.

Kimbo šiandien: pasaulis

Espreso kava neatsiejama nuo savo itališkos kilmės. Tai vienas iš labiausiai atkartojamų produktų pasaulyje, todėl žmonėms reikia išmokti atpažinti originalą. „Kimbo“ atsidavimas populiarint espreso kavą lėmė, kad įmonės apyvarta užsienyje siekia 15 % visų pardavimų. Prancūzijoje „Kimbo“ yra tikra žvaigždė, čia mūsų kava tiekiama daugiau nei 11 000 vietų. Šiandien „Kimbo“ platinama daugiau nei 40 šalių, įskaitant Vokietiją, Belgiją, Kanadą, Australiją, JAV ir Rusiją, ir net pasiekė tradicines angliškas aludes, o 2011 m. laimėjo prestižinį JK ir Italijos verslo apdovanojimą, skiriamą įmonėms, pasižymėjusioms investicijomis Jungtinėje Karalystėje.

Unikalios vietos

„Chelsea Club‟ ir „Euphorium Bakery‟ kepykla Londone, „Buddha Bar‟ ir „Alsace‟ Paryžiuje, „La Scala‟ teatras Milane, istorinė „Gran Caffè‟ kavinė Kapryje bei garsioji „La Caffettiera‟ Neapolyje – „Kimbo‟ garsėja kaip išskirtinė kava, tiekiama unikaliose savo žavingumu ir patrauklumu išsiskiriančiose vietose. Taip pat bendradarbiaujama su žymiu šefu Filippo La Mantia, savo restorane ir „Majestic“ viešbutyje Romoje „Kimbo“ kavą pavertusiu tikra įžymybe.